Контекстна реклама

Важливість

Реклама, яка використовує традиційні методи, зараз не така ефективна, як раніше. Поведінка величезної кількості людей в інтернеті на сьогоднішній день відстежується, і було б розумно використовувати це для показу реклами і збільшення доходів.

Контекстна реклама є тактикою, призначеною для створення цифрових кампаній. Контекстні оголошення дозволяють ненав'язливо розміщувати рекламний контент перед зацікавленими користувачами. Тим більше, що цей інструмент достатньо недорогий.

Ефективність і цілі

Основними цілями контекстної реклами є:

  1. Продажі та їх підвищення
  2. Рекламна акція
  3. Збільшення трафіку
  4. Просування нової послуги або товару
  5. Надання нової інформації про бренд або марку

Цілі рекламної кампанії є основою для визначення місця розміщення оголошень, їх кількості, вартості, цільової аудиторії і безлічі інших параметрів.

Переваги

  • Швидкий результат - перші клієнти відразу після запуску реклами
  • Таргентінг - ви можете налаштувати потрібну аудиторію за регіоном, статтю та віком
  • Доступ до статистики оголошення: можна відстежити, звідки і в який час відвідали ваш сайт
  • Достатньо недорогий вид реклами
  • Навіть у не оптимізованих під пошукові системи сайтів є шанс заявити про себе

У вас старий сайт, що не оптимізований під пошукові системи? Замовте послугу «Модернізація сайту», і отримаєте сучасний сайт!

Модернізація сайту

21

Тонкощі в налаштуванні і використанні

Нав'язливу рекламу не любить ніхто. Занадто яскраве оголошення, що миготить всіма кольорами веселки на тлі звичайного сайту буде виглядати безглуздо і викликати роздратування.

Потрібно дуже ретельно налаштовувати контекстну рекламу - вона повинна привертати увагу з перших слів, займати не більше п'яти речень, і завершуватися закликом до дії.

Розуміння намірів відвідувачів

Ключовим моментом є знання того, як ваша платформа взаємодіє з вашою аудиторією. Рекламне оголошення має як би «опинитися в потрібний час в потрібному місці».

Вивчіть свого клієнта, і ви зрозумієте, де найбільш вигідно розміщувати рекламу відповідно до поведінки відвідувача сайту. Не завадить також аналіз конкурентів, для розробки і впровадження своїх конкурентних переваг.

Реклама і маркетинг

Будь-який користувач хоче отримати те, що йому подобається. Контекстна реклама повинна пропонувати це максимально коректно і ненав'язливо. Якщо ви задумали провести успішну рекламну кампанію з невеликими витратами - то контекстна реклама саме ваш варіант.

Даний вид реклами дає можливість контролювати витрату бюджету і максимально точно визначати, на що були витрачені гроші. Також ви завжди можете оперативно внести потрібні зміни.